Ponúkame vám komplexné riešenia v oblasti správy registratúry a registratúrnych záznamov živých ako aj zaniknutých subjektov. Naše služby sústreďujeme pre maximálne pohodlie a uspokojenie zákazníkov.
Po odbornom zhodnotení stavu registratúry vám navrhneme optimálne riešenia pre uľahčenie prístupu k informáciam dôležitých pre výkon vášho podnikania a zabezpečenie bezpečnosti uloženia záznamov. Smerodajným údajom pri analýze je množstvo dokumentov ako aj štruktúra záznamov podľa druhu a spôsob ich využívania.
Vykonáme odborné vytriedenie dokumentov, ich prehľadné uloženie, indexovanie, vypracovanie zoznamov registratúry, preberacích protokolov a vyraďovacích zoznamov v rámci prípravy dokumentov na dlhodobé uloženie a využívanie.
1. Možnosť uskladnenia písomností podľa požiadaviek zákona č. 395/2002 Z.z., po dobu vyhradzujúcu uskladnenia a umožnenie nahliadnutia do písomností, ich vyraďovanie, likvidácia a ďalšie úkony v súlade s Vašim registratúrnym plánom.
2. Možnosť uskladnenia písomností podľa požiadaviek zákona č. 395/2002 Z.z., po dobu vyhradzujúcu uskladnenia a umožnenie nahliadnutia do písomností, ich vyraďovanie, likvidácia a ďalšie úkony v súlade s Vašim registratúrnym plánom
1. Kompletizácia dokumentov určených na likvidáciu. Zabezpečíme Vám kontajnery na nepotrebné dokumenty určené na skartovanie.
2. Pravidelná skartácia a preprava nepotrebných dokumentov určených na skartovanie.
Výkon ponúkaných služieb je zabezpečený v úzkej spolupráci s príslušným Štátnym archívom, ktoré sú v zmysle zákona poverené dozorom nad vykonávaním týchto činností a metodickým usmerňovaním Odboru archivníctva a správy registratúry Ministerstva vnútra Slovenskej republiky.
Vystavíme Vám protokol o likvidácií.
© 2020 PK - Systems, s.r.o.
PK - Systems, s.r.o.
ul. SNP 22
Žiar nad Hronom
965 01
Slovensko